Başkonsolosluğumuz Çalişma Düzeni Hakkinda Güncellenen Duyuru

Amsterdam Başkonsolosluğu 10.04.2020

- Yeni Koronavirüs (Covid-19) salgınıyla mücadelede alınan tedbirler kapsamında, Başkonsolosluğumuz çalışma düzeninde geçici süreyle aşağıdaki değişiklikler yapılmıştır:

- 23 Mart 2020 Pazartesi günü dahil alınmış olan randevuların tamamı, normal mesai düzenine dönülene kadar durdurulmuştur.

- Başkonsolosluğumuz, SADECE MUTLAK ACİLİYET İÇEREN ve zamanında yapılmaması halinde vatandaşlarımızın maddi ve/veya manevi zarara uğrayacakları işlemler için başvuru kabul edebilecektir. İşlemin aciliyetine ilişkin bilgi ve mümkünse belgeler consulate.amsterdam@mfa.gov.tr resmi e-posta adresimize iletilerek randevu talebinde bulunulabilecektir.

- Özel durum arzetmeyen olağan Kimlik kartı, pasaport, doğum bildirimi (gecikme durumunda idari ceza bulunmamaktadır), evlilik bildirimi (gecikme durumunda idari ceza bulunmamaktadır), vatandaşlık işlemleri, boşanma kararının nüfus kayıtlarına işlenmesi, askerlik erteleme, dövizle askerlik, vekaletname gibi başvurular mutlak aciliyet içeren başvurular kapsamında değerlendirilmemektedir. Olağan işlemler için normal çalışma düzenine dönülmesinin ve randevu sisteminin açılmasının beklenmesi uygun olacaktır.

- Pasaport veya tebligatlarını Başkonsolosluğumuzdan teslim alabilecekleri kendilerine e-postayla bildirilmiş vatandaşlarımızın sözkonusu belgelere acilen ihtiyaç duyuyor olmaları halinde randevusuz olarak haftaiçi 09:00-12:00 saatleri arasında teslim işlemi için Başkonsolosluğumuza gelmeleri mümkündür.

- Vatandaşlarımızın, normal mesai düzenine dönüldüğünün duyurulmasını müteakip yeniden www.konsolosluk.gov.tr adresinden randevu almaları beklenecektir. Randevu sistemiyle ilgili gelişmeler internet sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızdan (Twitter ve Facebook) duyurulacaktır.

- Konsolosluk işlemlerine ilişkin bilgiler için http://amsterdam.bk.mfa.gov.tr/Mission/InfoNotes ve www.konsolosluk.gov.tr adresindeki bilgi notlarını inceleyebilir; sorularınız için consulate.amsterdam@mfa.gov.tr e-posta adresinden bizlere yazabilirsiniz.

İlave bilgi talepleriniz için Mesai saatleri (09.00 - 12.00/14.00-17.00) içinde +31 20 3050333 numaralı hattan ulaşabilirsiniz.

- Acil durumlarda +31 6 87242060 numaralı Acil durum/Nöbet telefonundan Başkonsolosluğumuza ulaşılması mümkündür.

- Ayrıca, Konsolosluk Çağrı Merkezi’ne hafta içi ve hafta sonu 7/24, +31 10 766 00 07 numarasından ulaşılabilmektedir.

Saygıyla duyurulur.

Pazartesi - Cuma

09:00 - 13:00 / 14:00 - 15:00

Tüm konsolosluk işlemleri için www.konsolosluk.gov.tr adresinden randevu alınması gereklidir. Sadece teslim işlemleri için (Pasaport, T.C. Kimlik Kartı, Tebligat) haftaiçi 09.00-12.00 saatleri arasında gelerek sıra numarasıyla işlem yapabilirsiniz. Konsolosluk İşlemleri hakkında bilgi için "Bilgi Notları" bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Konsolosluk işlemleriyle ilgili sorularınızı consulate.amsterdam@mfa.gov.tr resmi e-posta adresimize gönderebilirsiniz.
1.1.2020 1.1.2020 Yeni Yıl
13.4.2020 13.4.2020 Paskalya
27.4.2020 27.4.2020 Milli Gün (Kral'ın Doğumgünü)
5.5.2020 5.5.2020 Kurtuluş Günü (1945)
21.5.2020 21.5.2020 Dini Bayram (Ascension)
24.5.2020 24.5.2020 Ramazan Bayramı
1.6.2020 1.6.2020 Dini Bayram (Whit Monday)
31.7.2020 31.7.2020 Kurban Bayramı
29.10.2020 29.10.2020 Cumhuriyet Bayramı
25.12.2020 26.12.2020 Noel
1.1.2021 1.1.2021 Yeni Yıl

+31 10 766 0007 / +90 312 292 29 29